8 серпня 2022 року, відбулося підписання Меморандуму про взаєморозуміння між МОН та Відділом видавництва та оцінювання Кембриджського університету, пише Медіа агентство АСС з посиланням на МОН.
«Підписання Меморандуму відкриє нові шляхи для подальшої співпраці у галузі освіти та стане початком багатьох добрих справ в академічних сферах України та Великої Британії», – зазначив Сергій Шкарлет.
створення карт навчання для систем освіти країн, які приймають українців;
допомогу в реєстрації результатів навчання кожної дитини;
надання постійної підтримки вчителям.
Запропонована британськими колегами технологія створення карт, що зображують відмінності між національними освітніми програмами, спрямована на допомогу іноземним викладачам оцінити об‘єктивний рівень освіти учнів і студентів, а також посприяти учням та студентам у полегшенні перехідного процесу в навчанні.
Ці карти також стануть у пригоді під час повернення українських дітей, адже допоможуть нашим викладачам зрозуміти досягнутий прогрес у навчанні залежно від того, в якій країні перебували українські учні та студенти.
Дивіться нас на YouTube
Меморандум між МОН та Кембриджем закладає основу для інституційної співпраці в реалізації програми. Кожен крок вимагає підтримки урядів, партнерів та донорів.
Департамент освітнього партнерства Кембриджського університету досліджує можливості та вітає надходження пропозицій щодо різних джерел трансформаційного фінансування, яке перетворило б зазначені цілі на реальність.
«Цей план зможе вплинути на мільйони людей. Українські вчителі та діти знатимуть, з чого починати навчання, коли повернуться додому. Уряд зможе визначити проблемні питання, на які варто звернути увагу в освіті в усій країні. Також, якщо молодь зможе продовжити розвивати основні навички й спроможності, Україна матиме необхідний людський капітал для відбудови країни», – сказала Джейн Манн, виконавча директорка департаменту освітнього партнерства Кембриджського університету.
Угода ґрунтується на підтримці та партнерстві Кембриджа з українськими освітянами та здобувачами освіти, серед яких студенти медичних ЗВО, які прибули для проходження клінічної практики в цьому університеті. У ній також використано напрацювання, отримані під час роботи з переміщеними особами по всьому світу.
«Кембридж солідарний з Україною. І не лише під час війни, а й після неї, коли Україна відновлюватиметься. Ми готові вживати сміливих колективних заходів, щоб використати всі можливості Кембриджа для допомоги тим, хто її найбільше потребує. Ця програма змінить життя багатьох дітей в Україні й матиме величезний позитивний вплив на їхнє майбутнє», – сказав віцеканцлер Кембриджського університету професор Стівен Дж. Туп.
Новини Медіа агентства АСС є у Viber
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами