Їх створили спеціально, аби Чернівці стали гарнішими, витратили чималеньку суму з бюджету і лишень тоді помітили, що інформаційно-рекламні стенди й самі мають не надто привабливий вигляд. Про боротьбу із чорними рекламістами по-буковинськи, в наступному сюжеті.
Ці інформаційні стенди мали врятувати місто від «чорної реклами» і, відповідно, зробити його привабливішим. Та лишень їх почали встановлювати – це викликало жваве обговорення чернівчан та громадських активістів.
Артем Жук, громадський активіст: СХ:«Вони не естетичні, не гарні, не сучасні».
Попри всі ці недоліки, які видно, як кажуть неозброєним оком, вартує металева конструкція чимало.
Тарас Унгурян, в.о. МКП «Реклама»: «Для виготовлення і встановлення інформаційно-рекламних стендів. Попереджувальних табличок з міського бюджету було виділено 181, 7 тисяч гривень. Вартість виготовлення одного стенда становить 3 тисячі 633 гривні».
Соціальна реклама та некомерційні оголошення на таких стендах мають розміщуватись безкоштовно. Будь-яка інша реклама вартуватиме грошей: за 1 квадратний сантиметр потрібно буде сплатити одну гривню 22 копійки. Вартість чимала – вважають громадські активісти, а от гарантій, що оголошення таки прочитають - обмаль.
Надія Вірна, громадський активіст: «Зараз буде дощ, сніг, вітер,і, звичайно ж сама реклама буде пошкоджуватись. І ми бачимо здирають, тобто там була несанкціонована реклама, там залишаються сліди».
Аби дізнатися, чи мало змогу МКП «Реклама» встановити кращі стенди, громадський активіст Надія Вірна подала інформаційний запит.
Надія Вірна, громадський активіст: «Тому що всіх шокувала новина про 3 тисячі 633 гривні за стенд, тому я надіслала запит до Чернівецької міської ради, щоб мені надали кошторис, документацію, якщо це був тендер, щоб надали погодження відділу культурної спадщини стосовно погодження самого дизайну. І, відповідно, чи можна було використати труби тонші, меншого діаметру для встановлення цих конструкцій».
Замість таких інформаційних тумб поставити пілони не лише в історичній частині міста – таку пропозицію висловили деякі громадські активісти, вважають, тоді стенди виглядатимуть краще, та й поцупити їх буде важче.
Артем Жук, громадський активіст: «Проблема більше не в стендах, а в підході до справи, потрібно цю проблему вирішувати комплексно, потрібно створити разом із спеціалістами та відділом охорони культурної спадщини загальне положення про розміщення зовнішньої реклами, а вже далі вирішувати це питання з вивісками, з оголошеннями та стендами. Є гарні конструкції, пілони наприклад, і на досвіді європейських міст, можна брати макети і використовувати їх».
Чернівці, як і Львів вражає своєю самобутністю та архітектурою ще айстро-угорської доби. Те, що створюється нині, має якщо не приваблювати, то бодай не відлякувати туристів, вважають пересічні чернівчани. Працівники комунального підприємства телефоном запевнили, що до рекомендацій чернівчан дослухаються. І хоча ці стенди все ж продовжать встановлювати, опісля їх обов’язково вдосконалять.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами