Слухач: Коли ми перейдемо від ямкового ремонту до капітального?
Валерій Мандрик: Ямковий, тобто поточний ремонт доріг почнемо з початку будівельного сезону. Так само і капітальний ремонт. Основний замовник робіт - Департамент ЖКГ. При сталій температурі середньодобовій +5 градусів протягом трьох днів можна розпочинати ці роботи.
Людмила Григорчук: Але коли ми взагалі відмовимося від ямкового ремонту, а будемо ремонтувати лише капітально?
Валерій Мандрик: Коли нам будуть замовляти такий ремонт, тоді будемо робити. Все залежить від фінансування. Основні магістральні вулиці не робилися капітально більше 10 років. Такі вулиці треба повністю міняти дорожній одяг, що стосується асфальтобетону. Таких доріг у місті 80%. Вони потребують капітального ремонту. У міста є кошти? Це питання не до нас.
Людмила Григорчук: Велика різниця у коштах між поточним ремонтом і капітальним?
Валерій Мандрик: Не можу так сказати, але це значно дорожче. Це не мільйон і не два. Якщо беремо дорогу, яка має кілометр чи два, то це дуже великі кошти.
Слухач: Ви робите кожен рік ямковий ремонт, яка гарантія на цей ремонт?
Валерій Мандрик: Що стосується поточного ремонту, то гарантія на нього на рік. Але КП «МіськШеп», де виконує цей ремонт, робимо фотофіксацію робіт. Ця фото фіксація у нас зберігається. Тому там, де ми закрили яму, ми зафіксували, але при перепадах температури, за зиму, на дорозі створюється сітка тріщин. І у ці тріщини під час перепад температур, коли на день плюс, а на вечір – мінус, туди попадає водичка. Вона замерзає і піднімає цей асфальт. А у нас по дорозі їдуть танки, у нас все скрізь будується, їдуть важкі автомобілі. І все, вже є яма, на 10 чи більше сантиметрів. Таке враження складається, що яма знову з’являється , насправді яма з’являється через півметра, наприклад. Треба капітально ремонтувати дороги, тоді не буде таких проблем.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами
Называется плыл плыл, а на берегу усрались!