У Чернівцях під час Першого інноваційно-інвестиційного форуму представили новий туристичний портал міста, пише ІА АСС. Це водночас путівник і візитівка Чернівців для потенційного інвестора чи туриста.
Наші новини є у Facebook
«Емоція – це важлива складова туризму. І як наслідок – привабливість для інвестиції. Чернівці довго спали, але це непогано. Бо зараз час прокидатися, і швидкими темпами розвиватись. У вас є у місті багато унікального. Інші цього не мають. Якщо ви зумієте це виокремити і розвинути – регіон стане дуже привабливим і багатим. Втім просто мати особливості замало. Треба робити брендинг міста, регіону, аби вас знали і про вас чули на всю Україну. Розробляйте проєкти, які не були втілені ніде і ніким. У вас є риси європейського міста, ви приречені стати бомбезними», - розповіла Гульнара Поготова, журналістка, телеведуча Першого кримськотатарського телеканалу ATR, членкиня Editor’s Club Української правди, співвласниця Delta Medical.
Туризм та інвестиції – поняття, які розглядаються у комплексі. Спікери форуму неодноразово наголошували: враження слід монетизувати і конвертувати у розвиток міста.
«Приємно, що такий портал відповідає викликам сьогодення. Він дієвий, інтерактивний, легко дізнатись, куди піти, що побачити, де зупинитися. Диджиталізація в дії. Ця пропозиція сформована попитом – і це чудово. Такий портал сучасний, інтерфейс цікавий. Люди цінують час, він дорогий, а такий сайт допоможе його використати ефективно. Це підіймає Чернівці у статусі на порядок вище. Глобалізований турист цього потребує. Ми тут всі вчимося продавати враження. Ми маємо шанс стати впізнаваними, якщо оберемо стратегію бліцкригу – прорив. Бо чекати і доганяти або повторяти чиїсь практики – не приведе до успіху», - розповіла Марія Порчук, керівниця Чернівецького «Бізнес Центру».
Читати: Сьогодні у світі відзначають День туризму: історія свята
Пошуку «родзинки» міста буде присвячений і завтрашній круглий стіл, де говоритимуть про інвестиції у враження, розвиток бренду міста, можливості для інвесторів, інновації для підвищення привабливості міста.
«Багато міст мають такі портали. Інвестору та туристу таке дуже необхідне. Тому ми всіма доступними каналами пропонуємо себе. Спікери не раз говорили – не можна бути скромним. До інвестора слід достукатись будь-яким чином. Навіть наш форум - це теж промоція, спікери тут послухають і донесуть інформацію про Чернівці у ширші кола. Такий механізм допоможе досягнути цілей, які закладені у стратегії розвитку міста», - прокоментував Сергій Бостан, директор департаменту соціально-економічного розвитку та стратегічного планування міської ради.
Відвідати і протестувати туристичний портал Чернівців можна за адресою https://travel.chernivtsi.ua/
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами