А ще сподіваємось, що ви не належите до числа тих, хто вірить у наступні міфи:
Насправді, навіть водія з багаторічним стажем може занести на зимовій дорозі, якщо його авто на літній гумі.
Хімічний склад літньої та зимової гуми різний! Саме тому при зниженні температури до +4 - + 7 літні шини починають "дубіти" та втрачати еластичність. І саме через це вони набагато гірше зчіплюються з дорогою.
Насправді ж, чим вона більше - тим кращі характеристики шина демонструватиме на зимовій дорозі. Тому зверніть увагу: рекомендована глибина канавок - не менше 4 мм.
Ще й як потрібна! Великі габарити та вага, повний привід - усе це не допоможе на снігу чи на льоду, якщо машина «взута» в літні шини.
Результати численних досліджень не підтвердили цей факт: широкі шини геть не гарантують поліпшену їзду по снігу і, тим більше на льоду.
Так, але якщо у вас гума низької якості. Не забувайте, що процес випадання шипів – абсолютно природний. Та у гарної гуми він відбувається поетапно, а от у поганої - шипи випадають вже через 1-2 місяці.
А, от і ні! Не через неї! Не варто забувати, що зимою треба довше прогрівати авто, частіше вмикати пічку, долати додатковий супротив при їзді на снігу і т.д. Тому не «звалюйте» все на гуму.
Це, знову ж таки, міф. Якщо мова йде про задньопривідне авто – то ведучі колеса допомагають рушати і покращують прохідність, а передні відповідають за керованість і гальмування. Відповідно, якщо передні будуть на літній гумі – можливі аварійні ситуації. У передньопривідному авто ситуація ще небезпечніше: на одному з поворотів через задню вісь авто може добряче занести.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами