Про це заявив заступник міністра науки та освіти Вадим Карадній під час виступу на Серпневій конференції педагогічних і науково-педагогічних працівників Києва, повідомляє Укрінформ.
“13,6% четвертокласників не досягли базового рівня математичної компетентності. Йдеться про те, що 14% не можуть здійснювати елементарні математичні операції — додавання, віднімання, множення та ділення. Ці базові навички для чотирикласників відсутні. Для них також є дуже складними завдання на міркування та аналіз”, - сказав Карандій.
Читати також: Канцелярія для школи: що варто купляти та які ціни в Чернівцях
Також, за його словами, майже 14% четвертокласників не досягли базового рівня читацької компетентності.
“Базовий рівень — це прочитати текст, його зрозуміти та знайти інформацію до певного завдання. Дослідження також виявило, що хлопчики мають значно нижчі результати з читання, ніж дівчатка. Це щодо читання, у математиці ці результати — однакові”, - зазначив Карандій.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами