Людмила Григорчук: Зрозуміло, що дуже важливо, які студенти, абітурієнти до вас приходять. Ви маєте з чим порівняти, коли вступали тільки по іспитах або співбесідах і тепер, за результатами ЗНО. Як вважаєте, ця реформа позитивно впливає на те, кого вибачите потім за партами вже в університеті?
Олег Ангельський: Питання складне та багатопланове. Я хочу сказати наступне, що введення ЗНО було позитивним для вступу в університет, оскільки виключила практично повністю корупційний компонент при прийомі абітурієнтів в університет, але, на жаль, підготовка до ЗНО в старших класах стала пріоритетною порівняно з усіма іншими здобуттям знань. На жаль, наші вступники хоча й мають високі бали ЗНО, вони не готові аналізувати події, проблеми, аналізувати відповідні формули і т.д. Вони погано підготовлені для того, щоб викласти свою думку у вигляді твору, статті, наукової праці. Така проблема є, і часто зустрічається ситуація, коли дитина з високими показниками ЗНО навчається не найкраще, а іноді і посередньо. Таке моє бачення цієї ситуації. Треба гармонізувати підготовку, яку раніше отримували в школі з підготовкою в галузі ЗНО. Мабуть, потрібно збільшити план, кінцевий результат атестата, який отримується в школі. Тут потрібно думати. Це потребує того, щоб ми думали, виносили пропозиції, мають думати люди, які безпосередньо займаються цим.
Нагадаємо, Реєстрація учасників ЗНО триватиме до 25 березня.
Читати ще: Покрокова інструкція реєстрації на ЗНО. МОН нагадує правила.
Інформація про ЗНО на 38 хв 7 с
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами