В більшості українських міст історичні фасади середмістя та пам’ятки архітектури приховані за яскравими та недоречними елементами реклами і декору. І поки одні міста чекають, що ситуація виправиться сама собою, інші - активно діють. Зокрема, Івано-Франківськ, де платформа “Тепле місто” запустила проект “Вивіски”.
Мета проекту “Вивіски” - естетично привабливе, красиве та сучасне місто з власною ідентичністю. Завдання проекту — формування правильного сприйняття вивіски як елементу фасаду та розробка власних візуальних пропозицій відповідно до запитів організацій.
Василь Гошовський розповів, що найкращі вивіски - це фонові, які не виділяються сильно на фасаді. Бажано щоб вони ще й підходили по колористиці. Також називає вдалими вивісками - звичайні літери або вивіски, які вмонтовані в арку або просто зроблені з металу і накладені на фасад історичного будинку.
Також координатор проекту підмітив, що гарно виглядають на фасаді маркізи, до того ж вони не підпадають під закон про зовнішню рекламу, там теж можна розмістити логотип чи назву закладу і це буде виглядати гармонійно.
Найгіршими вивісками для історичного центру старого міста Василь Гошовський назвав пластикові конструкції, які підсвічуються зсередини, спотикачі, банери і загалом масивні вивіски, які засмічують будівлю.
Що ж до загальної оцінки чернівецьким вивіскам, то у фахівця вона досить висока. У рейтингу Гошовського Чернівці посіли б друге місце після Львова за якістю вивісок та за нормами, за якими їх встановлюють.
Нагадаємо, У Чернівцях проблеми не з кількістю зовнішньої реклами, а з її технічним станом
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами