Аби розповідати про невтомних помічників, Медіа Агентство АСС та Радіо 10 спільно працювали над проєктом «Надійний Тил». Протягом 6 місяців героями проєкту були відважні волонтери, підприємці, представники влади, капелани, студенти, школярі, військові, музиканти і блогери - всі, хто працює на Перемогу України. Всі вони є Тилом.
Зараз наш проєкт на фінішній прямій, він був створений, щоб допомагати, висвітлювати та говорити про проблеми і потреби його героїв, а також закликати інших долучатися до Надійного Тилу. Можемо сміливо сказати – у нас вийшло згуртовувати, мотивувати та нагадувати про важливість єдності Надійного Тилу.
Так, ми розповідали про чернівецьку компанію МТА, яка ремонтує гаджети та віддає їх діткам, які цього потребують.
«Кількість девайсів, які нам принесли - збільшилась завдяки розголосу. Дуже цим задоволені, задоволені, що люди відгукуються. Ми робимо разом гарну справу. Навіщо гарну справу обмежувати у терміні?» - розповіла Оксана Філіпова, СЕО компанії МТА.
Ярослав Лисак, СЕО компанії Neverdark, говорить про важливість появи бізнесу в медіа, а особливо релокованого:
«До нас приїжджали ТБ-канали, ми давали ефіри на радіо. Завдяки медіа охопленню про нас багато людей дізнались. Нас почали запрошувати на конференції, бізнес-форуми, ми багато з ким познайомились: з владою, з бізнесом, це корисні контакти. Нас це дуже підтримує».
Харківська мережа «Каша маслом» у Чернівцях відкрила вже другий заклад харчування:
«Ми принципово задоволені, як у нас ідуть справи. Все налагодилось. Коли бачать наш проєкт («Каша маслом», ред.) – це буде натхнення і поштовх для інших. Є багато сфер, де можна допомогти. Це важливо, якщо така інформація з'являється у ЗМІ», - сказав Денис Гавриличенко, керівник закладу.
Василь Шешуряк, медик, від початку повномасштабного вторгнення разом з іншими волонтерами передав на передову вже понад 10 тисяч аптечок:
«Коли ми комунікуємо один з одним, через ЗМІ, це надихає, що ти не самий, що люди пам’ятають про війну. Ми займаємось нині своїми справами лише тому, що хтось між ворогом і нами став. Це наші хлопці».
Сергій Левенець, президент CBG, розповів про те, як бізнес долучається до Надійного Тилу. За його словами, важливо комунікувати із суспільством через ЗМІ та соцмережі:
«Дуже важливо через ЗМІ доносити до суспільства цю інформацію про збори, донати, волонтерські об’єднання, ГО, які показують на своєму прикладі, що людям не байдуже, слід заряджати інших, щоб вони приєднувались до цих спільнот».
Людмила Фесік, директорка політехнічного коледжу розповіла про діяльність волонтерського хабу у навчальному закладі та про потреби у допомозі:
«Завдяки зустрічі на радіо багато людей про нас дізнались. Ми побачили, як люди приносять одяг, консерви для окопних свічок, картон».
Публікація підготовлена за фінансової підтримки Німецького фонду Маршалла Сполучених Штатів Америки. Її зміст є виключною відповідальністю автора і не обов'язково відображає позицію Німецького фонду Маршалла.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами