Про те, яким навчальний день буде у першокласників нової української школи, розповіла директор Департаменту освіти і науки Чернівецької ОДА, Оксана Палійчук, у програмі "Суть Речей" на Радіо 10
Слухач: Чернівецька область – є одним з лідерів на захворювання на кір. Які висновки зроблені, на якому рівні харчування у школах, можливо бракує годин з предмету валеологія. Можливо, скорочується кількість фізкультури і спорту.
Оксана Палійчук: Що стосується заходів, то я наведу конкретний приклад. Якщо говорити про перші класи, зокрема, про ті, які пілотують новий державний стандарт, це у нас 4 школи, визначені у кожній області: це 27 і 28 школа Чернівців, Коровійська школа, Глибоцького району і Мигівське НВК Вижницького району. День звичайний для першокласників відрізняється абсолютно від того, як від організовується для інших першокласників. Ми починаємо свій день з ранкових зустрічей на свіжому повітрі. За несприятливої погоди у визначеному приміщенні, де вчитель має промоніторити обличчя дітей, їх настрій, їх стан, їх самопочуття. Вжити заходів, це різні ігри, психологічне навантаження, руханки, фізичні вправи.
Людмила Григорчук: Не контрольна робота з ходу?
Оксана Палійчук: Так. Дитину підготувати треба, ранкові зустрічі тривають весь перший урок. Це величезний плюс.
Людмила Григорчук: Хто не доспав – доспить.
Оксана Палійчук: Не доспить, а навпаки, збадьориться. У структурі навчального дня з’явилися екскурсії, вправи на свіжому повітрі, рекомендовані після другого уроку. Тобто з 4-х уроків для першокласників, то посередині робочого дня ми знову маємо прогулянки на свіжому повітрі. Ми тільки випробували це у пілотних школах. Ми побачили, що це добре. Про те, що це добре, кажуть самі першокласники. Видно з того, як вони включаються у навчальний процес, діти хочуть іти до школи, батьки позитивно відгукуються. З наступного навчального року, всі першокласники будуть навчатися у такому режимі. Той інтегрований курс: «Мій світ», «Я у світі», він також сприяє тому, що знання з різних галузей, це природознавство, початки географії, математики, дитина досліджує природу, і разом з тим, це розвиває мовлення, лікує. Це не просто дає знання і розвиває уяву, це цілісний інтегрований підхід, допомагає дитині себе нормально почувати, почувати себе успішною. Це дуже важливий фактор для здоров’я дитини.
Читати ще: На Буковині старт Нової Української школи дадуть 10 тисяч першокласників
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами