Для того, щоб місто Чернівці зберегло повітряні ворота, потрібна допомога держави. Про це програмі Суть Речей на Радіо 10 розповіли депутати Чернівецької міської ради. Летовище для того потребує реконструкції злітно-посадкової смуги та аеровокзалу. Місту таки витрати не по кишені, пише ІА АСС.
Василь Максимюк, депутат Чернівецької міської ради:
«Щодо аеропорту, досить складне питання, ми бачимо, що з кожною зміною влади, нове бачення щодо аеропорту. Ще Арсеній Яценюк, коли був Прем’єр-міністром, говорив, що це будуть 4 експериментальних аеропорти в Україні, де держава виділить кошти на реконструкцію злітно-посадкових смуг і вони будуть повністю реконструйовані за бюджетні кошти. Ми бачимо, що цього не сталося. Зміна влади принесла те, що нам говорять, що його потрібно віддати у концесію.
Моя суб’єктивна думка говорить про те, що, звичайно, для бюджету міста – це досить важка ноша. Дивлячись вже багато років за його діяльністю, сам аеропорт навіть не буде покривати свою значну частину необхідних витрат. Потрібно піднімати питання виключно на державному рівні. Якщо в держави не буде коштів, а там, окрім смуги, потрібні ще значні кошти для придбання обладнання, необхідних транспортних засобів. Для того, щоб був сертифікований Міжнародний аеропорт, для прикладу, повинен бути автомобіль, який перевозить людей з інвалідністю від літака до термінала, окремий автомобіль, який дозволяє транспортувати екіпаж літака. Якщо ми хочемо, щоб аеропорт був міжнародним. Якщо у держави не буде коштів, то звичайно - тільки передавати у концесію, у приватні руки, але обговорювати на яких умовах».
Депутат погоджується з думкою, що аеропорт у Чернівцях потрібно зберегти. Адже з містом наразі досить складне транспортне сполучення.
Віталій Гавриш, депутат Чернівецької міськради:
«Два роки тому міська рада багато робила для того, щоб зберегти й залишити аеропорт. Були виділені близько 30 мільйонів гривень на закупівлю транспорту: це був новий пожежний автомобіль, автомобіль для автономного запуску літаків. Крім того, були виділені гроші на відновлення світлосигнальної системи, щоби клас аеропорту міг піднятися у класифікації ICAO, щоб могли приймати літаки в гіршу погоду. Але в цілому питання залишилося.
Тут не політичні, а економічні питання. Насправді, безпосередньо з Чернівців могли запустити деякі рейси в інші міста, в інші країни, але враховуючи те, що в нас в Україні тільки одна українська компанія і для неї пріоритетом у своїй більшості було все з Києва. Тобто вони вирішили таким чином, що Чернівці – це зранку вилетів, а в Києві собі пересідай і лети кудись далі.
Якщо держава допоможе, то ми зможемо зберегти аеропорт. Якщо ні, місто однозначно не зможе ні забезпечити ремонт смуги, ні в цілому утримання аеропорту. Там щомісячні постійні витрати у вигляді зарплати. Той персонал, який є - це люди, які залишилися, змогли обслуговувати рейси, які літали, та аеропорт в цілому.
Питання концесії насправді розглядається не перший рік. Приїжджали сюди фахівці Світового ринку, коли розглядалися варіанти 4 аеропортів. Це було приблизно півтора року тому. Уряд вирішив забрати собі смуги, залишити аеровокзали, але на сьогодні дійсно варто констатувати, якщо ми не отримаємо підтримку від обласної та державної влади для Чернівецького аеропорту, то може бути ситуація плачевна. І ми сподіваємося, що не залишимося без аеропорту, враховуючи те, що у нас обмежене залізничне сполучення.
Наші новини є у Facebook
Протягом останніх двох років ми зверталися щодо залізничного сполучення і мої колеги в обласній державній адміністрації також писали такі самі звернення. І торік продовжили потяг, який їде з Івано-Франківська і ще один потяг додали. Тобто, з Чернівців до Києва було 3 потяги, якими можна було добратися. І це вже якимось чином компенсувало нестачу потягів, бо дійсно не вистачало місць. Але ці потяги їхали довго: від 12 до 16 годин».
Читайте також: Обмеження у польотах: як це відобразилося на чернівецькому летовищі та чи переживе підприємство кризу
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами
Треба міняти систему розподілу продуктових точок, їхнє наповнення - на нормальну здорову їжу, тоді і зміняться маршрути тролейбусів - будуть їздити у села, возячи багато здорової і корисної їжі, а не по Чернівцям.
Я мог бы помочь. Если бы на взлётно посадочной полосе люди со здоровыми ногами равномерно заложили необходимый эквивалент тротила, то, несмотря на больную ногу, дошёл бы на костыле пешком туда и взорвал бы взлётно посадочную полосу того аэропорта и на её месте появился бы хороший огород (то есть посадочная полоса), который мог бы копать сидя в кресле, если бы долетал туда из дому в этом кресле, как герои песни "На ковре самолёте" группы "Агата Кристи".
Теплосети, отапливающие дома жилые и не жилые, убытки в которых от потери тепла никто и никогда не подсчитает.
А селяне еду выращивают. Если здоровы, конечно.
А зачем, если рядом отапливается сырая земля. Поэтому и троллейбусы разъезжают, перевозя ЗДОРОВЫХ тех, кто ничего полезного не делают, иначе отдельная плата взымалась бы с пассажиров за багаж выращенных овощей с которыми они в троллейбус заходили бы.
Здесь нет ХОЗЯИНА, который навёл бы порядок.