Як живеться релокованому бізнесу зараз та про життя і роботу у Чернівцях розповіла в ефірі Радіо 10 у програмі «Нові Правила» власниця бренду Лариса Некрасова, пише Медіа агентство АСС.
«Цей рік почався у нас дуже жваво, адже ми запустили новий проєкт, нову колекцію нашого бренду. Вона називається «Я є» та присвячена жінці, українці. Ця колекція розроблялася останні 2 роки, до неї входять 8 ароматів, що показують, якою може бути жінка: легкою, спокусливою, коханою, успішною, зухвалою.
Я жінка і розумію, що ми складаємося з безкінечної кількості різних станів. Вони проявляються у різних історіях життя. Якщо якийсь з цих станів заблокований, то жінка вже не відчуває себе гармонійною, щасливою, легкою. Ця концепція довго розроблялася», - розповідає підприємиця.
На фото: Лариса Некрасова
Зараз команда «Bibliotheque de parfum» працює онлайн. Робота в умовах війни та постійних відключень світла - це квест, зізнається Лариса Некрасова:
«Коли ми переїжджали, зняли приміщення, в якому все на електриці: опалення, освітлення, комп’ютери, повністю все. Ми його обладнали, щоб працювати взимку. Зараз працюємо з генераторами, але команда у дуже позитивному настрої. Іноді ми робимо волонтерські проєкти – наприклад виливаємо свічки для ЗСУ. Ми адаптувалися. Наша команда знаходиться у різних містах – Львів, Закарпаття, Київ. Ми весь час зв’язуємося, вони продовжують працювати онлайн».
За словами підприємиці, для релокації обрали саме Чернівці через те, що тут вже були друзі та співробітники компанії:
«Наразі в нас уже працюють чернівчани, це дуже позитивна історія. Наприклад, наша фотографиня, яка робить дуже класний контент. Чернівці – неймовірно багаті на творчих людей.
Буковина має дуже сильні бізнес-спільноти, які словом та ділом підтримують релокований бізнес. Особливо жіноча бізнес-спільнота LBC розкрила для мене обійми підприємиць, які дуже класні, круті та відверті. Це також одна з причин, чому ми обрали Чернівці для релокації та не шкодуємо».
Минулоріч бренд «Bibliotheque de parfum» брав участь у виставці в Італії. Це дало поштовх для виходу продукції бренду на європейський ринок.
«Про нас писали італійські ЗМІ. Перші два дні вся наша команда спілкувалася з людьми з різних країн. Була колосальна підтримка від людей.
Наша найбільша винагорода – це визнання парфумерних експертів. Вони, по-перше, були здивовані, що Україна представляє парфуми. Аромати, які ми представляли були чимось дивним та незвичним у їхніх очах. Вони буди здивовані, що в Україні роблять парфуми такої якості.
Зараз у світу є великий інтерес до українського, важливо його втримати – якістю, сервісом, обов’язками, які ми беремо на себе.
На європейському ринку бренд «Bibliotheque de parfum» буде представлений вже у квітні», - поділилася планами Лариса Некрасова.
Лариса Некрасова розповідає, що плануватиме повернення до Харкова вже після нашої перемоги:
«Дуже сумую за Харковом, атмосферою цього міста, сумую за друзями. Але розумію, що Харків ще не той, куди потрібно повертатися мені та моїй родині. Це вибір кожного. Я дуже хочу повернутися після перемоги, хочу пройтися нашими вулицями, красивими парками, обійняти наших клієнтів».
Підготовлено у рамках співпраці з BST.
Якщо ви помітили помилку на цій сторінці, виділіть її і натисніть Ctrl + Enter
Дякую, я вже з вами